Memories :')

Day: Wednesday
Date: 30th May 2012
Activity: Karaoke
Venue: Sunway Pyramid









Malam before pergi Pyramid:
I was in the room, macam biasa online. Then kakak came and asked, "Ya, kau jadi tak pergi esok?" Aku jawab, "Entah ah, takut nak tanya mama". Then Nana said "Tadi mama cakap tengok kau bangun awal tak esok, kalau bangun awal boleh lah pergi kottt". Then aku apa lagi, call Mira and asked her to wake me up esok pagi and IM ika suruh kejut jugaaaaak. Kau tengok, punyalah beria aku nak pergi Sunway ni -.- LOL

The next day:
Well, malam tu aku dah set alarm semua. *semangat* Okay lah, aku memang dah bangun 7.30 pagi tu, tapi cam not fully terbangun XD haha. Dalam pukul 8 macam tu kot, Mira call, lepas tu Ika text. Okay, terharu. BETAPA CONCERN NYA MEREKA BERDUA YAAAA :') Malangnya, *okay, ni part sedih tau, tolong feel sikit* AKU TERTIDUR BALIK PUKUL 11.30 BARU BANGUN (Y) TAHU KENAPA? MALAM TU AKU ONLINE SAMPAI 4 PAGI THAT'S WHY LAH AKU TERLAJAK TIDUR DENGAN ANGIN SEPOI SEPOI DIIRINGI HUJAN PADA PAGI TERSEBUT. *amacam, bawak kesan mendalam tak caps lock aku ni* Haha, then aku terus tanya mama, boleh tak Yaya pergi ni dan dengan itu terpaksa lah aku menebalkan telinga mendengar bebelan ibu tersayang. Dengan tak mandi, tak breakfast, lapar, dah terlambat. WOW, PERFECT COMBINATION -.- *buat lagi Syahira
...........
So yeah, we arrived Pyramid safely. Mum gave me RM25 only, I repeat ONLY -.- Hahaha, padan muka aku siapa suruh tak pandai berjimat cermat. WHATEVERRR. Ika came and picked me at the entrance so we went to Wendy's and met the others (y) Dekat Wendy's......Guess what? Ada satu makhluk terlepas dari laut. LOL, hanya mereka yang berada di tempat kejadian tahu siapa makhluk tersebut XD Then kitaorang terus gerak Red Box, wa dah tak sabar nak memekak (Y) 

Dalam Red Box:
WE GO KARAOKE LIKE THE END OF THE WORLD. Aku dengan Nani tak habis-habis gaduh XD Moment paling best is masa nyanyi lagu Because Of You, that 3 Suara song *aku lupa tajuk dah*, Kau Ilhamku and Kisah Dongeng :) Well, thank you guys for that day :) Saya bahagiaaaaaa.
...........
Then dorang semua nak beli T-shirt FOS. Aku dengan Mira tak beli, orang tak berduit bro XD hahaha. Lepas tu pergi beli ice-cream and we went back home :)

No comments:

Post a Comment