2012.

"True friends are never apart. Maybe in distance but not in heart"
2 reasons why 2012 iz like asdfghjkl;
1. Tak satu floor dengan Ika
2. Ika and me, we were not in the same class
Urgh, actually I still can't get in used with the classmates. Althought I have Syarah yang suka bersembang/gossip, Nani yang suka buat hambar, Hajar yang galak gila and the boys yang 'boleh tahan' lah jugak but still I miss the Jayarians of 2011. Nak jadi form one balik t.t Seriously! Dormates so far okay. I got Kak Dayah in c1.4. Kak Danie and Kak Hajar yang satu kepala and Auni yang sangat best. But still macam ada yang kurang. Oh, how I miss c2.2 :-( I miss Kak Myza and Kak Farah.. And when I miss 2.2, I'll be wearing the dorm t-shirt. Ni lah manusia, bila dah hilang baru nak kenang. Okay Syahira, just keep on moving. InsyaAllah, 2012 will create lots of memorable moments.

No comments:

Post a Comment