Haiqal Hazim :)

Haiqal: Hello girlfriend :D
Me: Hello boyfriend :D Dimanakah awak?
Haiqal: Di tepi tasik menanti awak yang berada di sana..
Me: Haha, blah ah. Awak sihat?
Haiqal: Demam sikit sebab rindu awak..
Me: Mengadanya boyfriend saya :p
Haiqal: Ye lah awak, untuk awak semua boleh
Me: Ye lah tu, dekat mana ni?
Haiqal: Dekat rumah lah. Awak?
Me: Dekat rumah jugak.
Haiqal: Awak dah makan?
Me: Belum, lapar ni..
Haiqal: Jom awak, saya belanja makan
Me: Awak jauh lah :/
Haiqal: Saya sanggup rentas laut yang dalam dia 2 hingga 6 kaki untuk awak. Saya sanggup rentas bara api yang telah disejukkan untuk awak. Awak... Awak jangan risau. *Part ni paling tak boleh blah, apahal bara api yang telah disejukkan XD lol*
Me: Over nya boyfriend :p
Haiqal: Ye lah awak :/
Me: Alaaa, jangan merajuk :)
Haiqal: Biarlah saya nak merajuk :p
Me: Eleh mengada. Awak dah makan?
Haiqal: Dah. Awak bila nak pergi makan?
Me: Kejap lagi kot, malas.
Haiqal: Nak saya suapkan?
Me: Nak, nak :p
.......
Lol, this is what happened when me and Haiqal gone crazy :) Cute kan kan kanzzzzz? Hahaha

No comments:

Post a Comment