All Iz Well.

  1. Examination week was OKAY. Okay. Tak senang tak susah.
  2. Mathematics tough habis. Elok tengah syok-syok jawab paper 1, tiba-tiba Cikgu Intan berkata "Okay kelas, masa menjawab telah tamat" :O wattahelllllllllll? Ada lah 5-6 soalan terkena peluru berpandu aku -.-
  3. Banyak stay up sepanjang minggu exam, harap-harap worth it lah segala pengorbanan aku bersengkang mata.
  4. Mood. Kejap bahagia kejap tak. Jangan layan sangat perasaan kau Syahira.
  5. Banyak skip riadah. Okay nampak sangat 'ter'kantoinya di sini -.- 
  6. Makin sayang classmates aku. 2 Maju make sure kita dapat anugerah peningkatan tu.
  7. Batchmate banyak buat hal. Fly without wings mana gempak bro, tu pasal lah kantoi. Sorry agak kasar di situ. MAMPUS.
  8. Oh ya, Sejarah. Jujur ikhlas, saya target bab 3 banyak keluar. Saya hafal pasal tokoh-tokoh tu semua. Semangat habis! Kesian lah dekat Salleh bin Perang tu, soalan pasal beliau tidak ada satu pun yang keluar :( LOL
  9. Cepat emo, pantang orang buat pasal sikit memang kena ah panahan "slacking" aku yang sememangnya proshit habis (y)
  10. Sepatutnya sekarang kena revise Science topic form 1 tetapi maaf dipinta, masa telah dibazirkan di laman-laman sosial yang membawa kelalaian. 

Baiklah, sebelum saya mengakhiri entry kali ini, mari sama-sama kita sebut ayat di bawah beramai-ramai XD

SAYA (NAMA ANDA) MENDOAKAN SYAHIRA BT SHAIFUL ADZHAR SERTA SELURUH BATCH SATU SATU SATU LIMA SEKOLAH MENENGAH SAINS SELANGOR MENDAPAT KEPUTUSAN YANG CEMERLANG DALAM PEPERIKSAAN PERTENGAHAN TAHUN MEREKA. SEMOGA ILMU MEREKA SENTIASA DIBERKATI DAN JAUHILAH MEREKA DARI SEGALA GODAAN SYAITAN YANG LAKNAT. AMIN!

Gtg, ADIOS AMIGOS :D

No comments:

Post a Comment