Future.

Sedang aku asyik melayan mentions di twitter tiba-tiba aku terfikir sejenak *mata pandang syiling tangan atas dahi* 'SIAPA AKU 10 TAHUN AKAN DATANG' Yeah, itu yang sedang bermain dalam fikiran aku sekarang ni. Lol, okay cukup-cukup. Y'know what, Syahira sekarang dah tak ada cita-cita. Dulu aku admire sangat dengan tugas seorang peguam bela dan telah memasang angan-angan untuk menjadi seorang peguam bela yang berjaya serta turut memasang angan-angan untuk mengahwini seorang arkitek. Hahaha, tak ada kena mengena. ABAIKAN. Okay guys, look. In a few months I'll be turning fourteen and aku macam dah tak ada arah tuju. Senang cakap aku tak ada future. Aku belajar, belajar, belajar, belajar je lah and nanti baru decide nak jadi apa. Lol, boleh ke macam tu? Tak boleh. OKAY. Jadinya, aku kena cari satu cita-cita yang aku boleh aim, lepas tu terus shoot masuk goal. Okay tak okay? (;

No comments:

Post a Comment